utorok 30. októbra 2007

SOM SMUTNÁ

aj veselá, teraz najviac smutná, lebo Janka má zdravotné problémy a musia to riešiť lekárskym zákrokom, a samozrejme mám veľký strach, aby aby aby.... ju to nebolelo, neublížilo jej to, aby to lekár odborne spravil. Dúfam, že všetko počuješ môj Boh? Tak veľmi somŤa prosila, aby sa to nemuselo riešiť chirurgicky, ale Ty si asi myslíš že je to treba. Ale moje materské srdce je teraz viac vystrašené. Prosím Ťa ochraňuj ju a požehnaj lekára, aby to spravil dobre a vstúp do každej situácie svojou mocou. Ďakujem. Verím Ti všetkou svojou slabou vierou. Nemáme nikoho kto by bol pri nás, Ty si Boh ktorý všetko drží pevnou rukou.
No a veselá som z každého obrázku, z každej novej informácie o mojich vnúčatkách. Aj to Katkine očakávanie je plné takej tichej vnútornej radosti. Som šťastná, že som toto všetko mohla v mojom živote zažiť.
Pozajtra príde Riško s mojimi tromi najvzdialenejšími vnúčatkami. Teším sa, že budem ich môcť chvíľu zažiť naskutočno. Otecko potrebovala by som zdravotnú formu na úver. Potom splatím.
Cítim sa totiž dosť zdochnuto. Všetko ma bolí, ale má to aj dobrú stránku ráno keď vstanem poteším sa, že ešte žijem.
Tak zajtra by som mala mať ťažký pracovný deň. Pokúsim sa spriechodniť tento byt, aby som sa mohla potom iba tešiť z návštevy Vašečkovcov ml.Dnes ten môj blog je dosť suchý, ale presne tak sucho sa cítim.
Žiadna legrace.... Mam

3 komentáre:

Kika povedal(a)...

na vsetkych smutnych situaciach je najlepsie ako sa z nich clovek rehoce, ked je mu uz lepsie...ked sa trosku pozbieras, budes sa chcechtat ako si plaziacky upratovala byt...ja napr.teraz mam palec na lavej ruke nefunkcny...mam nieco s klbom a furt mi "prepukava"...a hned zisujem, aky je tazky zivot bez jedneho palca...drz sa....lubkam ta

M&K povedal(a)...

pocuj,ty sa dneska netrap a spriexodnuj byt;)sak janka bude uz poobede doma a uvidis,ze bude vsetko oki..ja som janke zabudla povedat,ze nex si uzije tu lekarsku starostlivost,bo tolko pozornosti zo spodu uz nikdy nezazije;)ked budes potrebovat spriexodnovat byt,tak mi cinkni-mozno by mi to pomohlo rozbehnut porod..a ja vdacne dojdem.paaaaaaaaaa

CookieBaar povedal(a)...

Aj ked som na Janu nasrana, tak je mi to strasne luto. Dufam, ze nema smolu, ktora preskocila somna.
Nemozete napisat, co jej je?
Ak bude potrebovat mlieko, tak mozem odstriekat a poslat. Mam aj zamrazene.