štvrtok 11. októbra 2007

DOŽILA SOM SA

Vyzerá to ako výmysel, ale dnes v noci o 1 hod. som sa zobudila, pretože sa mi sníval veľmi smutný sen s ocinom, taká som bola rozrušená, že som už nemohla zaspať, takže som 2 hodiny písala na počítači, aby som sa trochu upokojila. No, ale spánok je definitívne preč. Spala som teda si 3 hodiny, čo je jasné, že počas dňa budem zničená /to mám večer ešte keramiku/. Mala som v pláne povybavovať všelijaké zastaralé veci Mariannum zaplatiť za hrobové miesto, lebo už asi 3 roky meškám, podokupovať nejaké veci čo mi chýbajú.
Ale prečo to vyzerá to moje vstanie o 1 ako výmysel? Trochu som odbočila.
No práve som sa tento deň dožila dôchodku. Už jednu hodnu je 12. v mesiaci.
Je mi však tak zle, že neviem či ho stihnem použiť. Mám konskú glykémiu a bolí ma brucho, akoby som išla rodiť. Dúfam, že necítim niečo s mojimi dcérami i keď už by to bolo aj namieste, keby sa rozrodili. Hlavne Janka, ale aj tak si myslím, že to bude až budúci týždeň. Idem si uvaťiž životabudič , teda konskú kávu, nasypem sa liekmi a skúsim sa využiť čas na božie slovo, nech viem o čo sa mám oprieť. Mam

2 komentáre:

Kika povedal(a)...

potvrdzujem danu vypoved, skoro nas porazilo, ked nam o jednej v noci ukazal pc, ze mamicka sa prihlasila.....chudatko nase, drz sa, potrebujes nejaky oddych....len neviem ako, ked zas buduci tyzden budes strazit miska :-(.....ale od novembra toho bude menej a v decembro skoro nic...tak ti budem pre zmenu chodit pomahat ja s upatovaim...co povies?

M&K povedal(a)...

zeby si porodila namiesto mna???to by mi celkom vyhovovalo;))))))
janka bude rodit uz tento tyzden-myslim az od pondelka(ja som rozhodla!)ale som zvedava,ze ci to moje rozhodnutie nejako ovplyvni rozhodnutie filipka prist na tento svet podla toho ako ja xcem(lebo ak ho to ovplyvni ,tak vyskusam tuto metodu aj na Miu;))))