pondelok 8. októbra 2007

foto horor


Tak sa mi tá fotografia nejakým zázrakom, ale hlavne Katinkinym nekonečne trpezlivým navigovaním cez ICQ podarila poslať. Dúfam, že teraz po tom šokujúcom zacvičení na to už nezabudem. Nuž nie je to ktoviečo, ale je najlepšia z 26 fotografií, ktoré sa Kristínka poskúsila vydolovať z môjho
zdevastovaného ksichtu. Musela som si dať okuliare, lebo bez nich som vyzerala ešte viac napackaná a viac som sa leskla ako klobáska, takto vyzerám lepšie i keď som do diaľky nič nevidela, lebo to mám okuliare na čítanie.
Ale keď odhliadnem od výsledku, tá akcia fotografovania bola taká smiešna, až nezabudnuteľná. Tak som sa tuším nenasmiala najmenej 10 rokov. Mám hrôzu, lebo koncom roka mi končí platnosť občianskeho preukazu a posledné roky som mala takú otrasnú fotografiu, že vždy keď som musela predložiť občiansky preukaz som prežila najvyššiu mieru pokory. Skutočne nezveličujem. Tak teraz som túžila vydolovať zo seba niečo znesitelnejšie, preto to nafotografované množstvo. Klobúk dolu pred Kikuškinou trpezlivosťou. Ja mám vôbec strašne zlaté deti. Aj tá Katka, tá ma tak ochotne a hlavne trpezlivo učí používať ten počítač. No aj ostatní sú veľmi ochotní a trpezliví, nemôžem nespomenúť aj mojich zaťov a nevestičku. Som Vám všetkým veľmi vďačná, že máte so mnou takú trpezlivosť. Samozrejme mám snahu Vás otravovať čím najmenej, ale niekedy sa toho naváľ a. Veľmi Vám ďakujem, že ste ku mne takí dobrí a nedávate mi to cítiť. Veľmi som šťastná, že som Vaša rodina a ľúbim Vás.Mam

3 komentáre:

M&K povedal(a)...

senzo-renso..teda som myslela,ze ten PC rozbijes,ked si to sem davala;))
ale si sikulka,ze si si to pamatala(ja by som to teda davno zabudla) a medzi tymi fotkami mas este plno dobrych..nexapem,preco sa ti lubila zrovna tato(musim ist bo ma Mia tak kope,ze nemozem ani sedet)

janwen povedal(a)...

Konecne som sa dostala na Tvoj blogspot a fotka ma prekvapila. Vyzeras velmi ucene,az som sa zlakla, kde je moja milucka mamicka.No daj este jednu fotku kde si viac nasa. Papa Jana

Unknown povedal(a)...

Krásna fotka, milá Elenka. Už som si Ťa našla na webe, už sa mi Tvoj blog nestratí ;). Len tak ďalej.
Katka korpusowa