streda 10. októbra 2007

VYDRŽAŤ!!!

Mám horúci dátum 11. v mesiaci. Aby som bola konkrétna 12 mám dôchodok, vždy tie posledné dni pred dôchodkom prežívam napätie..... dožijem????????? Vydržím do polnoci 11. Trochu mám ešte obavy, aby lekár správne odhadol čas úmrtia, teda stvrdnutia, aby mi nevyfúkol dôchodok. Tak a teraz opäť prišiel ten čas. Je radostný plný napätia ako pred vylosovaním športky. Takže dnes do polcnoci, vydržať a bude za čo spraviť aspom kar.

Ďalšie VYDRŽAŤ platí pre moju akciu /možno odvšivavenie/. Začala ma zúfalo svŕbiť hlava. No príčin môže byť viac, alergia na orechy, staré šampóny, ktoré s obľubou používam /aj niekoľkoročné/. Nuž tak som si povedala, idem na to s vylučovacou metódou. No orecha nevynechám, šampóny využívam, tak teda skúsim vši. No ale ľúto mi je kúpiť nový prostiedok na odvšivenie, tak pozriem čo je doma. No je . Z roku 1994. To už je takmer rodinný príslušník, nemôžem ho ignorovať, tak som si ho skúsila dať na hlavu. Vyzeral ešte dobre, ale strašne smrdel. Ktovie ako sa odveziem v autobuse, lebo 2x umytie šampónom smrad neprekrylo. No a ešte či mi nevypadajú vlasy,alebo ........no takže musím VYDRŽAŤ možno aj zafunguje, ale zbytok asi vyhodím. Fuj smrdím.Keby som to náhodou prežila bez ujmy na zdraví a kráse pošle obdivný a ďakovný list výrobcovi, že po toľkých rokoch sa to dá použiť, ale nevyzerá to sľubne....... akosi viac ma svŕbi akoža na rukách a tvári tiež nevyzerá v pohode.....
No musím VYDRŽAŤ

3 komentáre:

M&K povedal(a)...

pocuj fesina-musim ta sklamat,ale dnes je iba 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!takze trpnut mozes az zajtra;))
inak ja si fakt myslim,ze to mas zo sampona(bo aj miki mava take az rany na hlave,ak pouziva iny sampon ako matovy head&shoulders..)takze tento mesiac urcite neusetrime prachy na samponoch,bo ten blby head&shoulders je drahy jak svina:(

CookieBaar povedal(a)...

Vsade su vsi. Sarah ma uz 2rok na skole vsi. Mali sme dnes rodicko ako odsranit detom vsi. Ja som navrhla, aby deti vyholili, tak som tam uz nemusela sediet, ale Sarah este tie vsi nemala ani raz, asi jedina v triede. Tie vsi sa bija, ze budu rychlo bez vlasov, keby boli u Sarah. Deti si ich na skolach predavaju za dvacku a preto sa nedaju vyhubit. Ja si myslim, ze keby ma pocuvli a pol skoli by bola bez vlasov zazracne by sa problem vyriesil a vsi by zmizli z BA.
Nebozkavaj deti ani sa k nim nepriblizuj, lebo budu vsi a starosti. My sa tym s Igorom riadime a nemame vsi.

evas povedal(a)...

monika
Ďakujem za komentár.
Ja som dokonca čítala inzerát, že predajú rodinku vší, lebo rušia chov, normálne v novinách. Ja neviem či to bol fór alebo to naozaj.
Podľa všetkého ja som to nemala vši, lebo mi Kristínka pozerala hlavu no a aj po tom ekrazitovom zásahu starého šampónu ma svŕbi ďalej. Skôr si myslím, že to bude z tých storočných šampónov čo mám. Ale ktovie stárnem a to majú vraj najviac deti a ja už tiež prichádzam do toho veku. Ale klobúk dolu pred tým odvšivovacím šampónom, že ma nezabil. Ďakujem za mail a idem si pozrieť fotografie na blogu. Boží deň všetkým. Mam