štvrtok 25. októbra 2007

TAKTO MA TO NEBAVÍ

Tie Vaše blogy sú také pekné s tými fotografiami, ja to mám také suché, že sa mi ani nechce písať. A tak sa aspom budem sťažovať. Som strááááášne unavená. Povzbudzujem sa, že to z toho počasia, ale aj tak viem , že nie. Chcela by som ležať celý deň a nechodiť ani do ladničky, lebo to nacpávanie sa posilňuje moju unavenú náladu.
Ja myslím, že to môže byť aj to napätie z Katkinho začatia pôrodu. Som stále v strehu, kedy už a možno ma to celkom vyšťavieva.
No keď som si po sebe prečítala čo píšem...tak mám dosť. Aspom vidíte, že je to so mnou vážne.
No na Katku som sa už vyhovárala, tak ešte porozmýšľam kto by mohol mať na tom podiel.
Možno aj počasie,
zlé zloženie stravy,
blbá váha na ktorej som sa ráno vážila
zlý glukomer, ktorý stále ukazuje príliš veľa
minuli sa mi lieky, musím lekárovi - fuj
upratovanie zadnej izby, ktorá sa zázrakom stále napĺňa a rozhadzuje viac a viac
internet keď funguje a berie mi čas
internet keď nefunguje a nemôžem písať
No možností je ajjajaj...
Ešte mám takú zvláštnu vlastnosť, ktorá ma rozľaďuje:
Keď nadišiel čas, že musím urýchlene odísť do práce, prepadne ma túžba natierať farbami plechovky, alebo ich lepiť, alebo túžim otvoriť šijací stroj, ktorý som najmenej 10 rokov neotvorila, dokonca cítim neprekonateľnú chuť skladať tričká do skrine, alebo polievať kvetinky a býva to také naliehavé niečo robiť v domácnosti, že 3 minúty pred odchodom sa pustím do umývania riadu. Tak veľmi sa mi niečo chce robiť v domácnosti, aby som to tu mala pekné a upratané/ale 2 hodiny predtým zúfalo blúdim po byte bez akejkoľvek sily upratovať/. To je podľa mňa nejaký syndróm "TROŠILINKA ČASU". Škoda, že ma to neprepadne aspom 15 minút pred odchodom, to by som niečo ešte stihla viac. Ale aj tak sa mi za tie posledné minútky dosť podarí spraviť.
Mám asi 20 minúsť do odchodu, stúpa vo mne celkom nepozorovane adrenalín POSLEDÁ MINÚTKA. Ale ešte mám čas. Idem sa pobaliť, skočím, do obchodu, osprchujem sa . Zdá sa, že tepovať koberec dnes nebudem. Predsa len toho času nie je zase toľko.
No a ako som hore písala. SOM STRAŠNE UNAVENÁ.
Želám Vám veľa energie v tomto ospalom počasí. Pá Mam

2 komentáre:

M&K povedal(a)...

ja sa priklanam za to,ze na vine je ZLY GLUKOMER!!!
;) ;) ;)

evas povedal(a)...

Katka, ďakujem za podporu! Je to príjemné, že niekto je na mojej strane. Máš to u mňa zahlasujem za poslednú možnosť Pá Mamna Tvojom blogu.
A ešte otázočka. Ešte nerodíš??????Už Ti želám, aby bolo úspešne potom!!!