štvrtok 17. januára 2008

STROMČEK je odstrojený - skončili VIANOCE?




















Škoda!!!






Boli pre mňa šťastné a veselé a požehnané!!!






Teraz je to horšie, asi bude neskôr lepšie.
Chcela som napísať aký taký vtipný text k obrázkom, ale nechcela sa mi tam zastaviť palička na písanie, tak iba pripomínam, že tie žlté kvety na prvých dvoch obrázkoch sú z príležitosti gratulácie Monike.
Bolo Vám to treba darovať mi foťák?
A to som ešte nezačala písať básničky.
Boží povianočný čas a vitajte Fašiangy.

2 komentáre:

M&K povedal(a)...

pocuj salonkova kralovna,kedy das to zamaskovane foto??som zhava jak zehlicka!a co sa tyka tej basnicky,tak je riadne zufala,ale nakolko som pri tom kojila,tak ma to ospravedlnuje...

Kika povedal(a)...

ocenujem tvoje tvorive fotky, vzdy ked mam depku, kliknem na tvoj blog a ocakavam, co vtipne prinesies...uz sa tesim na tie basnicky,....budem ti ich kritizovat!!!
Inak, dakujem, za to boa...vidiet ta v nom, to bol ten pravy darcek k menina....