piatok 25. januára 2008

PANIKA chystám sa na oslavu do Piešťan

Tak veľmi sa snažím ostať pokojná...




















Dnes som vstala skôr ako mi zazvonil budík, teda 3,15 hod. normálne zvoní 3,45.
Hneď po prežehnaní na mňa vyliezla panika.
Z hlboka dýcham.
Presvedčujem sa, že to je iba hen toť.
Že pokojne môžem zmeškať aj tri vlaky a aj tak to stihnem.
Že mám kopec času.
Že nevadí, že kačice sú ešte zmrznuté, veď v trúbe sa ohrejú.
Že darčeky nie sú najdôležitejšie, /ale aj tak trpím, že nebudú sa páčiť, nebudú dosť hoch, nebude ich dosť a cenné pre prijímateľa, že nemám rovnako pre všetkých /čo ak bude 5 sk rozdiel/, či som na niekoho nezabudla.
Behám po byte a vyťahujem prv prichystané darčeky a samozrejme neviem, kde som si ich postrkala.
Hlavu mám neumytú./myslela so, že stihnem aj pedikúru a manikúru chi chi chi/
Noviny neroznesené.
Nie som zbalená a neviem, či to vôbec odnesiem./a čo si vlastne oblečiem?/
Ešte musím ísť dokúpiť ovocie a čokoládky do Lidlu.
Tak som si povedala: "sadnem si a napíšem blog"
Modliť sa a čítať božie slovo by bolo určite pre moju spásu dôležitejšie /snáď aj to stihnem/.
Takže je 5,45 kačice neodolateľne vyváňajú /určite na mňa hromžia všetci spiaci susedia, lebo ich to zobúdza so sobotného spánku/. Ešte musím vymyslieť ako ich prepravím, bez toho, aby mi nezamastili všetko v taške. Práve pre tú neodolateľnú vôňu a drobučkú hmotnosť som nechcela ich piecť u Janky, lebo to by som musela rozmnožiť, aby sme všetkých pohostili. Tá vôňa je ale aj tak to najlepšie čo asi na tých kačiciach je, lebo ináč je to vraj nezdravé.

Tak teraz pripojím fotografie, možno sa pripoja pred tento text, takže bude na konci.

Už nemám inú možnosť len vyraziť do studenej tmavej ešte skoro nočnej služby .

Možno sa mi prečistia nervy a ja nakoniec v zdraví prídem.

Veľmi sa na Vás teším!

Bozky Mam
P.S.: 6,30 kačice skoro zhoreli, ale už sú hotové,
a Božie slovo pre mňa na teraz , dúfam, že veríte,že to bolo prvé čo som otvorila...
Tobiášové prípravy na cestu.
Tobiáš 5,4 Tobiáš odišiel hľadať človeka, ktorý by s ním šiel do Médie a bol oboznámený s cestou. Vyšiel a našiel Refaéla, ako stojí pred ním, ale nepoznal, že to je anjel Boží.
Takže sú dve možnosti spoľahnúť sa na Refaéla, alebo nájsť človeka, ktorý pôjde so mnou /Kristínka, už sa na Teba a Miška teším/.

Žiadne komentáre: