pondelok 14. januára 2008

SKÚSIM TO s tymi fotografiami

Nedajme sa zahanbiť tým dievčatám. Zľahneme? Čo myslíš?

Baby prestaňte blázniť, ja za to nemôžem, teraz sa rodilo na B

Ja som porodila, pokrstila, dieťa odovzdala ... teraz sa iba tak teším






Moja bola prvá.Na svete aj kresťanka.






Aha ja mám kresťanku!Mne je to "salám " na ktorom mieste.
Toto sú iba pokúsne fotografie, ako ste iste pochopili, nepočúvla som dobre Katku, ktorá ma upozorňovala, že sa to uverejňuje od zadu, takže to trochu stratilo fór. Vylepším sa a pošlem aj ďalšie foto, len sa to príšerne dlho načítava, takže si musím ukradnúť dostatok času na realizáciu.

1 komentár:

M&K povedal(a)...

co si hovorila,ze ti neslo pisat k tym prispevkom??sak to tam mas dobre priradene..a nemas to ani roztahane-si proste talent....po mne;););)ale teda na tej fotke vyzeram jak keby do stetky hrom udrel...