streda 16. januára 2008

MOJE MILOVANÉ JUBILANTKY!!!!!

Prajem Vám samé prajné dníčky, nech sa Vám plnia najtajnejšie sníčky
nech hýčka Vás náruč Boha
nech nepokĺzne sa Vám noha
keď náhodou spadnete do blata,
pre Boha aj tak ste zo zlata
Bo hodnota pravá je tá čo
JEŽIŠ Vám dáva.


Sviatočný vinš som písala v minutovej časovej tiesni, ale hlavné je, že Vás
VEĽMI ĽÚBIM a som šťastná, že sme sa na tomto svete stretli.
Pá Mam





















Akosi som nezvládla plnohodnotnú gratuláciu, ale aspom takto narýchlo Vám posielam gGRATULAČNÉ FOTO, aby ste mi verili, že som sa zodpovedne chystala...

2 komentáre:

janwen povedal(a)...

Vacsinou na blogy nereagujem len si ich prezeram, ale na toto sa nedalo nezareagovat. Supris, vidno ze mas humorno-umeleckeho ducha. S Vendikom sme sa nasmiali a urobila si mi v dnesny den dobru naladu. Dik Janwen

evas povedal(a)...

Tak to si ma potešila Janulka, že si zareagovala, pretože to bolo vlastne aj z príležitosti Tvojich narodenín.
Som sa veľmi snažila Ťa potešiť, takže sa podarilo.
Mam