štvrtok 15. novembra 2007

MIKULÁŠ mal haváriu

Informácie mám zatiaľ iba z druhej ruky od Katky.
Mikuláš po celodennej šichte v pizérii sa už vracal domov a dostal šmyk a naramoval do stĺpa, vraj narazil aj do nejakého chlapa, zobrali ho do nemocnice, mal niečo s nohou, že vraj ho nebude žalovať, po šmyku zastavil vedľa iného auta, ktoré tam tiež havarovalo. Policajti, keď prišli mu dali 2000,- pokutu a ešte musel zavolať odťahovak, lebo auto je nepojazdné to teda tiež platil, Mikuláš tvrdí, že mu nič nie je, ale narazil hlavou do predného skla, takže bližšie informácie nemám. Je jedna hodina po polnoci a ešte nie je doma. Už asi 3 hodiny trčí v tej fujavici.
Zatiaľ viem iba toto.
Prosím modlite sa za Bruteničových. Je to strašne blbá situácie pri ich finančných problémoch. Katinka sa drží a je veľmi šťastná, že Miki nie je zranený a hlavne, že žije.

Čo sa mňa týka Bruteničoví, stále som ešte tu. A Katka asi tak skoro na tieto narodeniny, ktoré dnes má nezabudne. Celkom dobrý darček, živý manžel a ani nemusel do basy.
Všetko má nejaké riešenie, niekedy blbé, ale....život je taký. Zdá sa, že existujú aj horšie situácie.
Stále som v myšlienkach s Vami a modlím sa. Dúfam, že lepšie ako doteraz. /alebo toto je to najlepšie, čo Boh mohol v tej situácii pre Vás spraviť?/ Kto rozumie veciam medzi nebom a zemou. Ale aj tak veľmi Ti ďakujem náš Boh, že si ochránil Mikulášov život a že si stál aj pri tom mužovi ktorého narazil. Prosím Ťa neodťahuj ruku od svojich. Podopri nás, ukáž nám riešenia . Stoj pri nás, sme Tvoje deti a okrem Teba nemáme inú istotu a ochranu. Si náš Boh, patríme Ti.
Ty máš všetku moc. Dôverujeme Ti, že nás neopustíš.
Prosím aj o Vašu podporu pre Bruteničových, modlitebnú, povzbudením, spoluúčasťou....
Ďakujem Mam

1 komentár:

M&K povedal(a)...

mamulik,dakujem,ze si vtedy vecer dobehla..dost ma to podporilo(aspon som nebola tak vyklepana...) a dakujem aj za modlitbu-myslim,ze pan boh tu situaciu zaxranil najviac ako sa dalo..takze mozme byt iba vdacni...dakujeme za podporu(aj ja,aj miki,aj miuska)