streda 12. marca 2008

PO PRVÝ RAZ


Dnes som počas roznášala statočne zmokla /však aj Ty Katka s Mikulášom a s Miriamkou/ Pred a po roznášaním pršalo tak mierne a počas roznášania lialo. Tak som premokla až na spodné prádlo, pretože samozrejme dáždnik neznášam. Bola som riadne uzimená, tak v mojej hlave skrsla myšlienka, že sa okúpem. Keďže už rok mám neotvorenú penu do kúpeľa konečne som ju načala a.... zapálila som si dve zdochnuté sviečky /snáď nebudem míňať pekné a nové/ a za blikotavého neurčitého svetla som vstúpila do vane plnej peny /nech ju čím skôr miniem, lebo aj tak to bude trvať kým to penové kúpania zopakujem.
Tak poviem Vám to bola rozkoš. Síce len prvé minúty, kým mi prešla prvá zima, ale užila som si. Asi 5 krát som ešte vystúpila z vane, aby som si svoju rozkoš zlepšila. Doniesla som si to rádio od Janky do kúpelne, ale hralo iba vtedy, keď som ho držala, alebo v kuchyni. V kúpeľni asi nie je dosť silný signál, no nevadí, zavesila som si ho tam, potom som si doniesla reklamné plagáty /okuliare som zabudla/, ale aj tak som ich nepotrebovala, lebo letáky sa mi vo vlhkej ruke hneď rozmočili.
Potom som si rozmyslela, že si to odfotím na blog, ďalší raz som vyliezla z va,tie baterky ma štvú, lebo nevydržia skoro ani jeden úkon a hneď skapú, takže som musela ísť do nabíjačky vziať iné, ktoré som tam na chvíľu pichla. Na ten jeden obrázok to stačilo. Tak som odfotila a znovu vliezla do vane. Chvíľu som sa tvárila, že ma to baví, ale začalo mi byť veľmi teplo a to môjmu srdcu neprospieva. No a už som neprežívala takú rozkoš, tak som si povedala dosť. Samotné kúpanie netrvalo dlho, nestačila ani ochladnúť voda. Ale mám pocit sviatku, pretože to bolo po prvý raz v mojom živote, čo som sa kúpala za svitu sviečok a v pene. No a počítam, že asi aj posledný. Sprcha je lepšia. Najlepší je bazén v Senci, aspom podľa doterajších skúseností. Nemám ich veľa. Možno more v Bratislave by mi ešte sadlo.
Pomaly smrť klope na dvere a ja som toľko svetských rozkoší ešte nezažila. Ale je pôstne obdobie, mohla by som sa hanbiť, že si takto dopriavam uprostred hromady vecí ktoré čakajú na moju pracovitú ruku.


Odkaz pre Katku!

Len čo som položila telefón zožrala som 1 mafinu, teda 2.aby neuschli, keď budem držať tú dietu. Aj tak by ma len pokúšali, ešte mám vianočku v mrazničke, tú tiež musím zjesť.

Ale som naozaj odhodlaná!!!

2 komentáre:

M&K povedal(a)...

ahojky,no ja som tiez zmokla az na spodne pradlo...a to este nehovorim o tom,ze som mala na nopxax tie moje topanky,na ktore furt nadavas,ze mi v nix bude zima a prexladnem..no to vsetko by sa dalo vydrzat,ale ked sme dosli domov celu splnu(teda iba tu cast pod oknom som mala "vo vode")nas akcny tatinko xcel totiz nex a vyvetra izba a nexal otvorene velke ono(este ho podoprel vankusom,aby sa nahodou nezatvorilo..skoro ma porazilo,bo cela miuskina herna bolo mokra...takze som sa ryxlo vyzliekal,zapla radiator v spalni a dala vsetko susit..mia vrestala kao besna,psy stekali,lebo si pytali zrat,co ix uz od rana cakalo v kuxyni,miki bol v obxode po rozky a ja som hola na kolenax drhla uterakom zem,aby nezasmradla..proste uplna rodinna idylka;)

Anonymný povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený správcom blogu.