štvrtok 20. marca 2008

DOSTALA SOM DARČEK




Dnes počas roznášania, okrem iného mi prebehla myšlienka, že v tej mojej obyvačke sa mi nehodí ten luster, teda svietidlo, ktoré tam mám.


Je primoderné na to zariadenie, ktoré tam je. Nie, že by som si chcela kvôli tomu hodiť sľučku, ale tak som zauvažovala, že by som sa mala mrknúť na burzu, či tam niečo vhodné nenájdem za malý peniaz.


A môj Boh mi plní moje prkotinkové priania skoro ihneď.


Našla som si korálikový, staromódny, značkový. Podľa mňa sa hodí do obývačky omnoho viac ako ten lacno kúpený Ikeacky. Úprimne povedané pred mnohými rokmi by som ani nezavadila pohľadom oň, ale dnes sa mi zdá štýlový. Tak som si ho zavesila /ešte nie je namontovaný /to čakám, kto sa nado mnou zľutuje/ aj keď to ovládam nie som si už dosť istá rovnováhou a nechcela by som sa skydnúť a polámať, aby ste nemali so mnou starosti.


Takže opäť drobné potešenie.


Dnes mám teda dovolenku a nadhodnotené očakávania čo stihnem.


Už som vypila 2 šálky marihuanového, teda zeleného čaju a čakám, kým začne pôsobiť.


Špenát som si nestihla kúpiť, takže musí mi stačiť aj čaj.


Ešte túžim ísť dnes na spoveď a večer je kostol, teda neprikázaný, ale ako zahrievacie kolo pred Veľkonočnými sviatkami to nemusí byť márne.


Zelený štvrtok, preto ten špenát, ja si pôjdem natrhať púpavu /viete, že už kvitne?/


Možno budem mať i ja poslednú večeru.


Radostný predveľkonočný čas.


Mam

Žiadne komentáre: